Merőlegesen, egy kávézó teraszán parkoló BMW-t láthattak azok, akik kedden késő délután az Üllői úton, a Klinikák környékén közlekedtek.
Szerkesztőségünk információi szerint a képen látható ezüst BMW a Korányi Sándor utcán haladt. Az Üllői úthoz érve fiatal sofőrje balra szeretett volna kanyarodni , a Nagyvárad tér felé, de vélhetően a nagy sebességnek köszönhetően kaszkadőröket megszégyenítő módon driftelve vette be a kanyart, melynek során elvesztette uralmát a járműve felett.
A sofőr gyors kormánymozdulattal megpróbálta visszavenni az irányítást, ám ekkor a BMW jobbra kitört, az Üllői út 101. számnál felhajtott a járdára, majd egy kávézó teraszának székeit és asztalait feldöntve egy fának csapódva állt meg. Nagy szerencse, hogy a baleset pillanatában nem tartózkodott vendég a teraszon.
A gépjárműben csak a vezető ült, aki a helyszínelőknek műszaki hibára hivatkozott… Továbbá az is kiderült, hogy nem használta a biztonsági övét, bár ennek ellenére a nagy erejű ütközés következtében kinyíltak az első légzsákok.
A Budapesti Autósok Közösségének egy egyik olvasója egy fedélzeti kamerás felvétel küldött be, melyen jól látható a kanyarodás és a becsapódás.
A BMW sofőrje az eset során a fején és az egyik csuklóján sérült meg, a kiérkező mentőszolgálat további vizsgálatok céljából kórházba szállította.
A fotók, illusztrációk. és más művészi jellegű alkotásokat a nemzetközi jog értelmében szerzői jog védelmezi. Ez azt jelenti, hogy ha valaki fel szeretné használni az adott bejegyzésben szereplő képeket, (például megosztja azt az interneten), azt csak előzetes, a Baleset-info.hu-tól kapott írásbeli engedéllyel teheti meg (Elérhetőségünk: info@baleset-info.hu vagy vezeto@baleset-info.hu). |
Ne maradjon le az Baleset-info.hu cikkeiről! |
Jól illusztrálja a magyar társadalom egy részének állapotát, hogy az azóta eltelt 48 órában szerkesztőségünk több fenyegetést is kapott a baleset publikálása miatt, valamint különböző közösségi felületeken a műszaki hibára hivatkozás ugyan nem veszett el, csak átalakult, méghozzá először egy másik autós hibáztatására, majd a kormányzár automatikus bekapcsolására 30 km/h-s sebesség mellett… Ezek után kíváncsian várjuk a negyedik változatot.





