Szörnyethalt az Opel sofőrje az Alsóörsnél történt hármas karambol során

Egymásba rohant három személykocsi a 71-es főúton, Alsóörs térségében. A balatonfűzfői hivatásos tűzoltók áramtalanították a járműveket. Az autókban összesen hatan utaztak, ketten súlyos sérüléseket szenvedtek, őket kórházba szállították. Az egyik autó vezetője nem élte túl a balesetet, a helyszínen életét vesztette. (Balatonfűzfő HTP)

Foto: Balatonfűzfő HTP

Balesetet látott?
Küldje el nekünk, hogy mások is tudomást szerezhessenek róla!
A felvételeket az info@baleset-info.hu e-mail üzenetben várjuk. Továbbá szeretnénk a fénykép(ek) mellé néhány mondatot kérni arról is, hol és mikor készült a felvétel, valamint hogy mit ábrázol.

3 thoughts on “Szörnyethalt az Opel sofőrje az Alsóörsnél történt hármas karambol során

  1. Üdvözlöm Önöket!
    A baleset helyszínét megtekintettem, s néhány gondolat jutott eszembe.
    Az útszakasz már nem lakott terület, pedig a keskeny kis utcákba be kell valahogy kanyarodni.
    A 71-es úton egyre gyakrabban tapasztalható nagy teljesítményű luxus sportkocsik mindent figyelmen kívül hagyó eszetlen száguldozása, különösen Alsóörsnek ezen szakaszán fokozottan veszélyes.
    A kis utcába való bekanyarodás, a balra kanyarodás csak akkor hajtható végre biztonságosan, ha a közlekedés többi résztvevője is betartja a szabályokat. Ezt az esetet nem lehet egyszerűen úgy kezelni, hogy az opelos nem adta meg az elsőbbséget bekanyarodáskor. Az ütközés energiáját, az Opel hirtelen helyváltoztatását nem misztikus erők, hanem a szemben jövő (egyébként elsőbbséggel rendelkező) jelentős sebessége hozta létre. Családunkban is volt hasonló, s a rendőrségi helyszínelést nem a valós történések alapján vették fel, hanem a védett úton közlekedő, sebességét jelentősen túllépő terepjárós érdekei mentén. A jogi útra tereléskor az eljárás során fenyegetés érkezett. Így nem nézték, hogy a balra kanyarodó autó miként került a hegyi úton 30m-el feljebb, s mi okozta a több tízmilliós sérülést a terepjáróban. Az elhunyt már nem tud nyilatkozni, szemtanú pedig nem biztos, hogy vállalkozik a veszélyes küldetésre. Pedig hazánkban az elmúlt években több ilyen eset is történt (M. Richárd) ahol a védett úton közlekedő maga lett a baleset okozója a sebesség jelentős túllépése által magvalósított, s a bizalmi elvet borító magatartásával. A jelentős teljesítményhez sajnos nem járul kellő IQ, így ezek a szép sportkocsik ritkán válnak megóvott veterán járművekké. A Balaton partján zajló közlekedés pedig sokszor életveszélyes a túlfűtött nagyarcúak virtusától. Én nem rendelkezem azokkal az eszközökkel, melyek alkalmasak ezek kijózanítására.

  2. Egyetértek! Sajnos életveszélyes ma már a közlekedés egyrészt a nagy arcúak miatt, másrészt a lehetetlen forgalmi helyzeteket kialakító “szakembereink” miatt.

  3. A 71-esen valo kozlekedes valoban kritikan aluli, de nem a fent emliett hozzaszolasok szerint.
    teljesenmindegy milyen autoval vagy, ideje lenne vegre leszokni a BMW, AUDI mega terepjaros nagyarcokra mutogatassal.
    Csak, hogy par peldat emlitsek.
    Balatonkenese regi ifjusagi udulonel rendorok allnak kint, majd aki Fuzfo felol erkezik indokolatlanul a fekre tapos 45 re lelassitva ahogyan meglatja Oket.
    Miert??? A lakott terulet tabla kozel 500 meterrel van feljebb, igy ertelemszeruen duda es teljesen szabalyosan 90-el elozom meg a beparazott okostonit.
    Balatonfuzfo allomastol kozlekedve strand iranyaba vegig 50km/h de van aki gyorsabban akar hajtani ezert fittyet hayva arra, hogy az ut baloldalan allo hazakhoz behajtani szandekozik nem egy auto, orult elozesbe kezd.
    Balatonfuzfo nikecellgyar felol tobruk iranyaba haladva jelzolampa elott 60km/ora a korlatozas, de meg mindig nem tudja sok sofor, hogy a keresztezodes itt feloldja a korlatozast es 90km/h heleyett 60-al totymorog vegig. Feltartja a sort, balesetveszelyes helyzetet teremt. Alsoorstol Paloznak fele detto ugyanez ugyanis a lovasi legazas elott mar kint a lakott terulet vege ergo 90-el lehet menni.Valaki, ha ott kihajt a kis telkerol egy arra kozlekedo auto ele az ne lazadozzon! Nezzen korul, gyozodjon meg… stb, stb… Hol szereztek ezeka azz embereka jogsijaikat? hiszen ezek alap dolgok voltak 1, 10 es 60 eve is.
    Szamtalanszor jartam ugy, hogy athajtott elottem a taho a tablaja ellenere, majd annyit kerdezett : ES AKKOR MI VAN?
    Almadibol Fuzfo iranyaba Kofalvi elott vegig 60, de a sok suttyo nem veszi eszre a feloldo tablat, es szinten 60-al totymorog.
    Almadi nagykanyar. Meg mindig nem megya jobbratartas. Nem azert huzdok le, hogy elmenjenek mellettem, hanem mert jobbra kell tartani!
    Bekanyarodas, felezovonalhoz kellene huzodni ugyebar, de ez sem megy sokaknak.
    Korforgalom. Gyerekek!
    Ha semmi nem jon balrol miert alltok meg? Ott nem stoptabla, hanem, csak elsobbsegadas kotelezo van.
    Aztan illene meg ismerni a kanyarodasi szabalyokat is es a telezold szabalyt, na meg nem artana vegre megtanulni rendesen mi az ajobbkez szabaly. Szoval lehet itt hozongeni, de szalljon magaba elobb mindenki!
    Szoval mielott kopkodunk itt gyorshajtokra meg terepjaros BMW-s bunkokra addig szalljunk egy kicsit magunkba es tartsuk be a KRESZ-t! Ilyen egyszeru.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

error: Hozzáférés megtagadva !!